Friss topikok

  • nomac055: Mester van 1 rajongód akinek bejönnek az irásaid(csillagdori???!!!) (2007.04.06. 22:33) Ma nincs cím! :P
  • Aerodynamic: Azért megjegyzésként ide biggyesztem, hogy statisztikailag a nők nagyobb része hütlen, mint a férf... (2007.04.05. 12:09) Na erre büszkének lehet lenni.....
  • Aerodynamic: Szerintem vannak olyan emberek a környezetedben, akikre számithatsz jóban, rosszban. Ha nem igy va... (2007.04.05. 11:58) Arbeit macht frei.....
  • edybaby: Szia!! Na ehhez a történethez csak annyi kommentárt fűznék, hogy nem kelett volna ennyire drasztik... (2007.04.02. 09:19) Az emberi hülyeség határtalan.....
  • Kimeria: Szia Drága! Nem akartalak megbántani, elnézést, csak eléggé kivagyok, holnapra minden rendben lesz... (2007.04.01. 00:45) Van még remény?....

Linkblog

2007.08.12. 22:41 Tittyee

újra itt.....

Ez igen! Tegnap fél10-10 között leértünk Tornyiba, és mint kiderült itt is van wlan :D Sajnos gyenge a jel de majd megpróbálom levadászni ;) Rddig még nyugalmasan tellik a napom, de még bármi lehet. Jó itt lenni, kicsit már hiányzott is. Jól esik ez a nyugalom. Mondjuk tegnap este elkapott minket egy nem egyszerü vihar Nagykanizsánál és ami a csövön kifért úgy esett, most is szemerkél még. De nem veszélyes. Kezdem megszokni az új mobilom. Jó hogy mostmár bárhol tudok irni meg netezni is. Csak sajnálom hogy ezekre a kommunikátorokra jóval korlátortabb a szoftveres háttér mint a régi telómra. Pedig jó lenne ezzel torrentezni :D........... Most száltam fel Lentiben a vonatra ami egészen Zegig visz hogy ott egy kellemes estét eltöltsek az unokahugoméknál. Egyre inkább érzem hogy kéne egy sör :D Ha jól sejtem a román már helyettem is iszik meg valszeg a kisferó is. Most a ferkó is épp nyaral a balcsin, mondjuk megérdemli hogy legyen végre egy kis öröme is. Nem gondoltam hogy az apja már ennyire szarul van. már nemnagyon ismertem rá. Csak árnyképe a régi önmagának. Rossz volt igy látni :( Igy vonatról még nem is láttam a zalai tájat, de meg kell hogy állapítsam hogy így is gyönyörű. hmmm.. csömödér-páka.... ezeknek egyben van vonatmegállójuk? jó ezt is tudni... na mind1. Hol is tartottam? Jaaa...igen... a zalai táj. háť nekem ennél nem kell több, max egy kis zalai bor :) de az van a tatyómba hála a Zsuzsinak :) Ha most költö lennék Írnék egy verset a zalai tájról, de mivel nem vagyok ezt a dolgot hanyagolom :) Egy újabbmegállo....Ortaháza.....ez vicces. a puszta közepén van a megálló. Ilyet is ritkán látni. Közben eszembejut a zavaros magánéletem, de gyorsan megpróbálok szabadulni a gondolattól. Bőven elég lesz rajta otthon gondolkodni. Inkább élvezzük a tájat ;)  Ezért csinálok is pár képet. Lassan szerintem jön a köv. megálló mert lassít a vonat...na lássuk melyik lesz. Hmm nem látok kiirást. de itt régebben teherforgalom lehetett mert ahhoz kellö gépeket láttam. meg egy "sínteherautót" bár ez elég hülye megfogalmazás. de ránézve valami olyasminek tünt. meglepöen sokat állunk itt, csak tudnám hogy miért. most gondolkozok azon hogy remélem jó vonatra száltam :D ááááááááá......xD na megvan a ludas...szembeforgalom jött. és mivel csak egy sín van igy bevártuk a szembejáratot. na most ennyi elég legyen. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tittyee.blog.hu/api/trackback/id/tr10138471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása