Friss topikok

  • nomac055: Mester van 1 rajongód akinek bejönnek az irásaid(csillagdori???!!!) (2007.04.06. 22:33) Ma nincs cím! :P
  • Aerodynamic: Azért megjegyzésként ide biggyesztem, hogy statisztikailag a nők nagyobb része hütlen, mint a férf... (2007.04.05. 12:09) Na erre büszkének lehet lenni.....
  • Aerodynamic: Szerintem vannak olyan emberek a környezetedben, akikre számithatsz jóban, rosszban. Ha nem igy va... (2007.04.05. 11:58) Arbeit macht frei.....
  • edybaby: Szia!! Na ehhez a történethez csak annyi kommentárt fűznék, hogy nem kelett volna ennyire drasztik... (2007.04.02. 09:19) Az emberi hülyeség határtalan.....
  • Kimeria: Szia Drága! Nem akartalak megbántani, elnézést, csak eléggé kivagyok, holnapra minden rendben lesz... (2007.04.01. 00:45) Van még remény?....

Linkblog

2007.03.26. 21:07 Tittyee

Arbeit macht frei.....

Az elmúlt 2 napban is volt történés, mert ugye nyugalomról ne is álmodjunk... Elég tré érzés amikor mentegetőznök kell a semmiért, de van amikor ezt kell tenni mint tegnap. Sajnos a fogadott hugim barátjával kicsit eldúrvult az idáig sem rózsás kapcsolatunk, de nem hiszem hogy ez csak az én hibám lenne, én akarok senkire mutogatni meg szavakkal dobálozni. De próbálom úgy intézni a dolgaim hogy minél kevesebb balhé legyen belőle. Lehet az embereket az zavarja hogy túl öszinte vok. Eddig mindig magamban tartottam a véleményem, de barátok hijján nehéz elmondani bárkinek, ezértis kezdtem a blogom. Azokkal az embereket akikben megbízok, mindig valami közénk áll ami miatt nem tudok velük normálisan ezekről a dolgokról beszélni. Pedig úgy érzem hogy nem akarok senkinek ártani :( A mai nap pedig rájöttem hogy volt abban igazság amit Auschwitz kapujára írtak. Aki nem ismerné a felíratot így szól: Arbeit macht frei. "A munka szabaddá tesz". Mert amikor az ember a dolgára figyel, arra törekszik hogy minél jobban végezze, akkor nem gondolkozik semmi máson! Nem érdekel akkor hogy nincs barátnőm, hogy kivel vesztem össze, éshogy nincsenek igaz barátaim akikkel bármit megoszthatnék. olyankor "szabad" vagyok. Én igy látom   

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tittyee.blog.hu/api/trackback/id/tr151307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L.D. 2007.03.26. 22:10:38

sztem a munka nem tesz szabaddá, csak elvakulttá - pontosan azért amit írtál - mert elfeledteti velünk a problémánkat. Matek doli közben nem gondolok másra, mert az egész leköti az agyamat. De utána ráeszmélek, hogy nem ilyen egyszerű a világ, a szabadság eléréséhez nem elég néhány óra koncentrálás sajnos...

Aerodynamic 2007.04.05. 11:58:49

Szerintem vannak olyan emberek a környezetedben, akikre számithatsz jóban, rosszban. Ha nem igy van, akkor én csalódásként élem meg!
Azt tanácsolom, hogy élj azokkal a lehetőségekkel, amik adottak!
süti beállítások módosítása