Friss topikok

  • nomac055: Mester van 1 rajongód akinek bejönnek az irásaid(csillagdori???!!!) (2007.04.06. 22:33) Ma nincs cím! :P
  • Aerodynamic: Azért megjegyzésként ide biggyesztem, hogy statisztikailag a nők nagyobb része hütlen, mint a férf... (2007.04.05. 12:09) Na erre büszkének lehet lenni.....
  • Aerodynamic: Szerintem vannak olyan emberek a környezetedben, akikre számithatsz jóban, rosszban. Ha nem igy va... (2007.04.05. 11:58) Arbeit macht frei.....
  • edybaby: Szia!! Na ehhez a történethez csak annyi kommentárt fűznék, hogy nem kelett volna ennyire drasztik... (2007.04.02. 09:19) Az emberi hülyeség határtalan.....
  • Kimeria: Szia Drága! Nem akartalak megbántani, elnézést, csak eléggé kivagyok, holnapra minden rendben lesz... (2007.04.01. 00:45) Van még remény?....

Linkblog

2007.03.21. 21:00 Tittyee

19-re lapot huzok.....

Ez igen! A mai nap megint rájöttem hogy nem vagyok 100-as! Mindig olyan lányok jönnek be igazán akiknek pasijuk van. Általában én ezt tiszteletben tartom és nem is közeledek úgy. De most kivételt tettem, és olyat tettem ami ellenkezik az elveimmel! Kikezdtem vele azzal a tudattal hogy van barátja és hogy igen kicsiny esély van arra hogy bármi legyen köztünk. De úgy éreztem hogy ez a helyes, a többit meg az idő eldönti! Bizakodok, de ez kevés még a boldogsághoz, mert kérdéses hogy érek-e annyit hogy a biztosat feláldozzák értem és a "bizonytalanságért". Persze vannak dolgok amit én nem tok neki megadni. Pl.: nem tud hozzámköltözni. Igazából nem tudom mennyit érek :( és mostmár szeretném ha valaki megmondaná. Hát mára ennyi volna. 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tittyee.blog.hu/api/trackback/id/tr9849397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kata 2007.03.21. 21:53:54

Sya.Remélem öxejön a dolog,mert rox nézni....sajnálom hogy nem jött öxe anno :S Vigyázz magadra.Pusza
süti beállítások módosítása