Friss topikok

  • nomac055: Mester van 1 rajongód akinek bejönnek az irásaid(csillagdori???!!!) (2007.04.06. 22:33) Ma nincs cím! :P
  • Aerodynamic: Azért megjegyzésként ide biggyesztem, hogy statisztikailag a nők nagyobb része hütlen, mint a férf... (2007.04.05. 12:09) Na erre büszkének lehet lenni.....
  • Aerodynamic: Szerintem vannak olyan emberek a környezetedben, akikre számithatsz jóban, rosszban. Ha nem igy va... (2007.04.05. 11:58) Arbeit macht frei.....
  • edybaby: Szia!! Na ehhez a történethez csak annyi kommentárt fűznék, hogy nem kelett volna ennyire drasztik... (2007.04.02. 09:19) Az emberi hülyeség határtalan.....
  • Kimeria: Szia Drága! Nem akartalak megbántani, elnézést, csak eléggé kivagyok, holnapra minden rendben lesz... (2007.04.01. 00:45) Van még remény?....

Linkblog

2007.03.31. 11:12 Tittyee

Na erre büszkének lehet lenni.....

Tudjátok most egy kicsit elegem lett a sok köcsög emberből! kb 2-3 éve ideköltözött egy fiatal pár a szomszédunkba. Kb. 20-22 körüliek. A srác lekoccolt kb fél éve és valami másik csajjal kezdett el kavarni. A lány azóta is nevelte a kisfiukat. Ma mit hallok kintről? Azt hogy a srác meg a mostani nője jagellókal jött a kisfiúért. Mert hogy az anyja ellene neveli! hát nem hiszem hogy annak gyerek kell aki a gyereke anyját elhagyja egy másik nőért! Még a csávónak ált feljebb! Milyen ember az olyan aki egy anyától elveszi a gyermekét? Az ilyen férgeket kéne lelöni ugy mint a xart! Megvolt mindene a srácnak amire a normális ember vágyik. Lakás, család, meló. De neki ez nem volt elég! Ilyen egy mocsokos köcsög világban élünk! Ezért keljek fel minden nap? hogy ilyen dolgokat lássak? Szegény lány teljesen kivan, de ez teljesen érthető.. Az ilyen emberekkel együtt tudok érezni. Legszivesebben telibe basztam volta azt a tetüt, mert azt érdemelné! Ezzel megint el lett baszva a napom :(

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tittyee.blog.hu/api/trackback/id/tr4152926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matyika 2007.04.01. 22:35:41

Csoki.
Erre sztem tudod mit mondanék mert talán már ismersz annyira,(aki hülye az halljon meg)!!!
Amúgy vissztérve arra hogy nincs kinek elmondanod dolgokat.Nekem elmondhatnál amit akarnál mert bennem bízhatsz,mert sztem én még nem basztam át a fejed egyszer sem,ha tudtam segítettem.De ha nem így van akkor szólj.Csak az baj hogy rendszerint akkor találsz meg amikor nem érekrá,ha ráérnék akkor dulálhatnánk bármiről!De mostanába nem nagyon hívsz leszarod a fejem!Majd irj.
Csövi.

edybaby 2007.04.02. 09:08:37

Szia Bratyó! Hát megértem a reakciódat a történetre, és merem remélni hogy sokan így vannak vele, ez egy nagy szemétség, kúltúráltan kifejezve!!! Köszönöm hogy írtál a blogomba aranyos vagy!!! Légy jó puszi

Kajli 2007.04.02. 09:44:36

Szió!

Valahogy nagyon egyetértek azzal, amit írtál... Nem bírom a görényeket, akik nem tudják megbecsülni azt, ami van nekik, úgy mint család, gyerekek, munka, stb... de sajnos egyre több ember van, aki nem értékeli ezeket a dolgokat. A férfiak meg a "vadászösztönre" hivatkoznak... Nem értem, komolyan. A férfiak mindent, a nők semmit? Változtatni kéne ezen a felfogáson, meg azon is, hogy mit jelent az, ha megvan a biztos családi háttér.
Na jó, most kidühöngtem magam :) Légy jó!
Pussz!

Aerodynamic 2007.04.05. 12:09:28

Azért megjegyzésként ide biggyesztem, hogy statisztikailag a nők nagyobb része hütlen, mint a férfiak.
Nem értek egyet ettől független én sem a leirt történettel.
De biztos volt már a ti életetekben is, hogy egyszer csak jött egy ember, s te tehetetlen voltál vele szemben. Érezted, hogy Ő az...
Ezzel nem tudsz mit tenni.
Egy életed van, s azt úgy kell élni, hogy boldog légy.
süti beállítások módosítása