Friss topikok

  • nomac055: Mester van 1 rajongód akinek bejönnek az irásaid(csillagdori???!!!) (2007.04.06. 22:33) Ma nincs cím! :P
  • Aerodynamic: Azért megjegyzésként ide biggyesztem, hogy statisztikailag a nők nagyobb része hütlen, mint a férf... (2007.04.05. 12:09) Na erre büszkének lehet lenni.....
  • Aerodynamic: Szerintem vannak olyan emberek a környezetedben, akikre számithatsz jóban, rosszban. Ha nem igy va... (2007.04.05. 11:58) Arbeit macht frei.....
  • edybaby: Szia!! Na ehhez a történethez csak annyi kommentárt fűznék, hogy nem kelett volna ennyire drasztik... (2007.04.02. 09:19) Az emberi hülyeség határtalan.....
  • Kimeria: Szia Drága! Nem akartalak megbántani, elnézést, csak eléggé kivagyok, holnapra minden rendben lesz... (2007.04.01. 00:45) Van még remény?....

Linkblog

2007.03.29. 21:50 Tittyee

Azok a boldog szép napok.....

Az elmúlt napokban elég sok dolog történt, és igazából már én sem tudom hogy most mi van. Sajnos még attól a lánytól nem kaptam választ akiről írtam, viszont elég sok lányal kerültem jó viszonyba, és sajnos senki nem mond semmi konkrétat hogy egyáltalán bejövök-e, és nagyon rossz ez a bizonytalanság. mondjuk ha 6 hónapig kibírtam talán még kibírok egy kis időt. De végre jól érzem magam, és jót tesz az hogy van kikkel beszélgetnem. Hosszú idő után újra mosolygok :) ráadásul kapok már szabadnapot a sulitól is, szóval lesz időm mindenkire aki szeretné :) Elhatároztam hogy végre megveszem a hetijegyem a Szigetre és egy héten át nagyot fogok bulizni! Mert ugye ez kell a szervezetnek :P Szigetre unokabátyom is hazajön (reméljük idén nem motorral xD ) Szóval jó a kedvem :)

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tittyee.blog.hu/api/trackback/id/tr6552502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koncsi 2007.03.29. 23:11:00

Szijó! Én örülök neki, hogy végre boldog vagy és biztos egy csaj is össze fog jönni. Csak bátran, és ha ők nem mondanak semmit akkor kérdezz rá. Lehet hogy te sem mondasz semmit. akkor meg az egész nem halad előre. Na hajrá. pussz

Cica 2007.03.30. 17:06:47

Sya!Nem tudom hogy szabad-e ilyet kérdezni,de ki az a lány akire vársz 6honapja?!

Kimeria · http://abbcenter.com/fotosok_es_kepeik 2007.03.30. 18:51:11

Szia!
Jólmondod! Igenis tessék elmenni a szigetre szórakozni! :)
Az a lány akire 6 hónapja vársz és nem ad még annyi választ se, hogy csak barátok, arra nem érdemes várni.
Viszont te is léphetnél, mert sok lány van vele, hogy vagy lép a srác vagy helló.
süti beállítások módosítása